loading...
دانلود كن 4
آخرین ارسال های انجمن
پويا حق طلب بازدید : 95 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

بدون شک می توان سری بازی های GTA را به عنوان یکی از 3 بازی محبوب تاریخ دانست . با انتشار اولین نسخه ی این بازی با وجود گرافیک فوق العاده پایین آن شاهد استقبال بی نظیری از بازی بودیم و این استقبال گیمرهای آن دوران به صنعت بازی سازی نشان داد که نیاز به بازی های open world بیشتر از پیش احساس می شود ! همین امر باعث تلاش بسیار زیاد راک استار برای هر چه بهتر شدن نسخه ی دوم بازی شد و یک GRAND THEFT AUTO ی تمام و کمال را به بازی باز ها ارائه کرد .

روند موفقیت های این بازی از نسخه ی دوم آن سیر صعودی بیشتری به خود گرفت و نسخه به نسخه به گرافیک و جذابیت بازی اضافه می شد به طوری که علاوه بر نسخه های استاندارد نسخه های فرعی مانند سن آندریاس هم برای بازی ساخته میشد ! این سیر صعودی اما در بازی GTA4 که برای نسل کامپیوترها و Ps3 و Xbox ساخته شد شیب کمتری را در بر داشت ! با وجود گرافیک خیره کننده این بازی نتواسنت به اندازه ی نسخه ی تاریخی این بازی یعنی سن آندریاس توجه گیمر ها را به خود جذب کند . از همین رو راک استار که موقعیت خود و بازی محبوبش را در خطر میدید هر چه در دست داشت رو کرد تا در نسخه ی 5 آن که برای همان نسل کنسول ها منشتر دست به ساخت یک شاهکار تمام عیار بزند ! که همین اتفاق هم افتاد و بازی GTA5 به عنوان بازی سال 2013 انتخاب شد و چندید رکورد مهم را در گینس جا به جا کرد ! نمونه ی کوچکی از رکورد شکنی بازی این بود که تنها در عرض یک روز یک ملیارد دلار فروش داشت ! شما عزیزان در سایت میرو دانلود قادر به دانلود تمام نسخه های این بازی خواهید بود ! امروز سری چهارم  این بازی را برای شما آماده کرده ایم ! برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

پويا حق طلب بازدید : 46 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Humanity Asset PC-HI2U

 

بیگانگان به زمین حمله کرده اند تا سیاره را از منابعش خالی کنند و سیاره ی درحال نابودی خود را نجات دهند. این بازی شامل ۱۶ سطح، ۴۰۰ مرحله و گروهی از تفنگ های بی نظیر می باشد و شما باید به هک، بریدن و شلیک به سمت زنده ماندن و پیروزی پیش بروید. بازی دارای سبک ۳بعدی می باشد.

 


پويا حق طلب بازدید : 44 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

HISTORY LEGENDS OF WAR PC-POSTMORTEM

 

بازی زیبای History Legends of War در استودیو بازیسازی Enigma ساخته شده است. یک بازی استراتژیکی خوب برای کنسول ها می باشد که کمبود این سبک رو در کنسول ها جبران میکند. موضوع این بازی باز بر میگردد به جنگ جهانی دوم که سوژه اکثر بازی های استراتژیکی می باشد. در این بازی شما میتوانید کنترل تک تک نیروهای خود را داشته باشید و ان ها را برای پیروزی در جنگ هدایت کنید. History Legends of War 2014 : افسانه یک جنگ تنها یک بازی نیست.داستان و روایت مردانیست که در جنگ جهانی دوم جانشان را برای دفاع از مرز و بومشان دادند.Maximum Family Games تقدیم میکند.یک بازی استراتژیک زیبا و حماسی از جنگ جهانی دوم زمانی که غرب اروپا درگیر جنگ وحشتناکی شده بود و در آستانه ویرانی قرار داشت.نبرد شما از سواحل بلژیک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و باید با مهارت و استراتژیک مناسب خود تیم و گروهتان بر دشمن غلبه کنید و پیروز شوید و زمینها را آزاد کنید.گرافیک بازی بسیار عالیست و نوید یک بازی استراتژیکی زیبا را میدهد

پويا حق طلب بازدید : 44 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

 

inversion دانلود بازي Inversion براي PC

پويا حق طلب بازدید : 50 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

Saints Row IV PC-RELOADED

|نسخه فشرده KaOs با حجم ۵.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Saints row IV pc cover small دانلود بازی Saints Row IV برای PC

پويا حق طلب بازدید : 42 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)


دانلود بازی جذاب Battlefield 4 به همراه  کرک و نسخه ی Blackbox

با لینک مستقیم و بدون محدودیت- 23 گیگابایت

 

 

سبک شوتر همواره یکی از پرطرفدار ترین سبک های بازی ها میباشد و بازی های بسیاری خود را بهترین بازی موجود در این سبک میدانند . از زمان عرضه ی بازی بتل فیلد برای اولین بار رقابت این بازی با عنوان محبوب اکتیویژن شروع شد و سازندگان هر دو عنوان همیشه چیزی برای رو کردن داشتند، حال نسل جدیدی از بازی های رایانه ای در راه است و هر دو عنوان نیز با کشیدن خط و نشون هایی برای هم از الان خود را مدعی فروش بیشتر میدانند.
 BF4 به عنوان ماحصل ۱۲ نسخه از این سری برای PC منتشر شده است، بعد از موفقیت های مختلف BF3 می توان امیدوار بود که این شماره نیز همانند نسخه قبلی خود از موفقیت های خوبی کسب کند، هر چند نمی توان منکر ضعف های BF3 شد، بازی داستان گروهی را روایت میکند که برای کسب اطلاعاتی از یک مقام روسی به باکو اعزام میشوند اما پس از دریافت اطلاعات با مشکلات متعددی روبرو شدند.آن ها لو رفته و اکنون در بین آتش دشمن گیر افتادند.

پويا حق طلب بازدید : 72 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی قتل عام با نام لاتین Bloodbath یک بازی مبارزه ای و اکشن است که توسط UIG Entertainment طراحی شده و شرکت Freedom Factory آنرا برای سیستم های PC منتشر نمود. به معنی واقعه ای کلمه در این بازی تنها هدف زنده ماندن است، هر یک از شخصیت ها دارای سرگذشت بدی بودن و حال برای دریافت حق آزادی دست به هر نوع مبارزه ای میزنند تا حریف را شکست دهند. ۶ جنگنده با ablities های مختلف و سلاح و سبک نبرد خاص در بازی وجود دارند که میتوانید از آن ها استفاده کنید. همچنین این بازی میتواند بصورت حالت بقا (تکنفره) بوده و یا در بخش آنلاین با اتفاق چند تن از دوستان ربات ها را نابود کنید. شروع جنگ خود در انواع مختلف از ۶ عرصه با ۵ حالت بازی به وقوع میپوندد که بسیار چالش برانگیز است.پیشنهاد میکنیم این بازی رو از دست ندید.

Bloodbath – codex

Bloodbath دانلود بازی Bloodbath برای کامپیوتر

پويا حق طلب بازدید : 49 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی زیبای خدای جنگ ۲ نسخه کامپیوتر.کراتوس شکست ناپذیر بود و در تمام جنگ ها پیروز و با کشت و کشتار فراوان شهر ها را فتح می کرد تا اینکه بزرگترین نبرد کراتوس درگرفت. از سمت شرق گروه عظیمى از نظامیان باربارین به اسپارتا و تمام یونان حمله ور شدند و سپاه کراتوس به منظور مقابله با آنان راهى میدان نبرد شد. کراتوس مانند همیشه در انتظار یک پیروزى ساده بود اما اشتباه می کرد. با تمام نظم سپاه اسپارتان آنها قادر به مقابله با گروه وحشى و بى رحم باربارین نبودند. باربارها اسپارتا را تصرف کردند و مردم آن را به طرز وحشیانه اى قتل عام کردند…اولین نکته مهم در ساخت هر بازى بدون شک داستان و مسیر حرکتى آن در طول بازى است و این قسمت از اولین فاکتورهاى انتخاب یک بازى خوب و به یاد ماندنى در ذهن بازیکن مى باشد و در این میان دیده شده است که هرچه داستان به واقعیت و دنیاى ما نزدیکى بیشترى داشته باشد محبوبیت آن افزایش مى یابد و باز هم اگر چاشنى کمى تخیل و آینده نگرى در آن گنجانده شود این معجون داستانى جذابیت دوچندانى به دست خواهد آورد.

God of War II – FL

download god of war 2 game دانلود بازی God of War II برای کامپیوتر

پويا حق طلب بازدید : 62 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

شاهکار کپکام پس از مدتها انتظار بازیکنان منتشر شد.تا کنون بازی های مختلفی درباره حافظه و خاطرات از یاد رفته ساخته شده اند، اما خوشبختانه این مسئله باعث افت جذابیت آن ها نشده است. بازی جدید Capcom با نام Remember Me، عنوانی با همین موضوع است که در سبک اکشن-ماجراجویی توسط استودیوی Dontnod در دست ساخت است. دنیای بازی در آینده نه چندان دور قرار دارد که در آن فعالیت های سایبری بیشتر شده، اما سبک گیم پلی بازی به شکلی است که شما، هم المان های یک استودیوی فرانسوی را در آن مشاهده می کنید و هم المان های یک بازی ژاپنی را در آن می بینید. بازی فضای خاص خودش را دارد و به همین دلیل دارای یک شخصیت منحصر به فرد است.شخصیت اصلی بازی نیلین (Nilin) نام دارد. دختری جوان که از خاطرات گذشته اش چیزی به یاد ندارد.او یک دختر دست و پا چلفتی و بی خاصیت نیست که در اکثر بازی ها وبال شخصیت اصلی می شود. او می تواند از خطرات جان سالم به در ببرد، دشمنانش را بکشد و سیستم های مختلف را هک کند. نیلین از زندگی فراموش شده اش، چیزهایی را به همراه دارد که استعداد او در کارهای اکشن و هک کردن است. او قبلاً یک شکارچی حافظه بوده است. مردم در دنیای این بازی دارای چیپ هایی هستند که اطلاعات و حافظه آن ها روی آن چیپ قرار می گیرند. نیلین که دیگر چیزی را به یاد ندارد، اکنون باید با استفاده از تنها قدرتش که هک کردن سیستم های مختلف است، سرنخ هایی از گذشته اش پیدا کند.او باید بفهمد که برای چه گروهی کار می کرده و رئیس آن ها چه کسی بوده است. 

Remember Me – FLT

Remember Me دانلود بازی Remember Me برای کامپیوتر

پويا حق طلب بازدید : 39 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

قسمت دوم سری پنج گانه بازی زیبای wolf among با نام دودها و آینه ها منتشر شد.بازی دارای خشونت زیاد و محیطهای تازیک میباشد اما این بار در دنیایی به دور از وجود زامبی های خطرناک ، بازی روایت داستان کمیک بوک معروف THE big bad wolf بوده که در آن یک قتل خونین و وحشیانه اتفاق می افتد و مسئول رسیدگی و کشف این موضوع را بر عهده گیمر قرار می دهد ، Telltale Games باز هم از فنون جدید بازیسازی استفاده کرده که جسارت بالای این کمپانی تحسین شده را می رساند همچنین استفاده از مکانیک عالی ، صداگذاری راز آلود و داستان پردازی تاثیرگذار از دیگر ویژگی های این بازی هستند.

The Wolf Among Us Episode 2 – codex

The Wolf Among Us Episode 2 دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای کامپیوتر

پويا حق طلب بازدید : 45 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود تیزر و تریلر بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن

 

مبارزه در خلیج عدن بازی زیبا و جذابی ایرانی می باشد که دارای سبک بسیار پر طرفدار و جذاب شبیه به بازی معروف call of duty می باشد.شاید مهم ترین موضوعی که بر جذابیت این بازی افزوده است,ایرانی بودن بازی خلیج عدن می باشد که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

شاید تا به حال چیز هایی در مورد دزدان دریایی خلیج عدن شنیده باشید.خلیج عدن سومانی محلی است که دزدان دریایی مسلح فعالیت می کنند که بیشتر حمله های آن ها برای غارت نفت هایی می باشد که توسط کشتی ها حمل و نقل می شود که این موضوع باعث قدرتمند تر شدن بیش از حد ان ها شده است.

در تریلر بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن صحنه ای گوناگونی از این بازیر ا مشاهده خواهید کرد.درست همانند تیزر سریال ها با این کلیپ با محیط بازی آشنا می شوید.

برای دانلود تریلر به ادامه ی مطلب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دوستی دانلود
  • --زندگینامه- سخنان بزرگان- داستان-شعر
  • varzesh ورزش
  • وبلاگ آموزشی اول ابتدایی
  • سوالات و جزوات درسی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • سایت و انجمن مهندسین متالورژی
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • سایت تفریحی بست لایک
  • بازی هلپ
  • بزرگترین منبع باز دانلود .::میرو دانلود::.
  • سایت تخصصی قلعه و جنگهای صلیبی
  • رامين دانلود
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک خودکار
  • دانلود آهنگ جدید
  • افزایش بازدید 1100011 - رایگان
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • فروشگاه ساز پروفی
  • خرید عینک آفتابی
  • تور ترکیه
  • قالب هاي وبلاگ
  • افزونه وردپرس
  • digital
  • فقط خنده
  • نورپردازی ساختمان
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • بزرگترین و به روز ترین سایت دانلود برنامه و نرم افزار
  • Edi دانلود| برنامه نرم افزار مستند بازی
  • نیازمندیها,اگهی رایگان
  • سایت تفریحی و سرگرمی بیا تو فان
  • تبادل پاپ آپ رایگان
  • حدیث عشق
  • افزايش بازديد
  • داغ ترین های تکنولوژی و بازی
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    پسورد
    با سلام پسورد بعضي از نرم افزار ها و بازي ها 

    www.sarzamindownload.com میباشد.

    مدير سايت : پويا حق طلب

    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 6,498
  • بازدید کلی : 50,525