loading...
دانلود كن 4
آخرین ارسال های انجمن
پويا حق طلب بازدید : 109 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

http://www.shia-media.ir/wp-content/uploads/2011/06/gheblenama-tebyan1.jpg

نرم افزار قبله نما تولیدی موسسه تبیان بوده که به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته .
شاخص این نرم افزار در روز ،خورشید و در شب، ستاره قطبی است.
مزیت های این نرم افزار: با فرمت جاوا و حجم بسیار پائین، قابل نصب بر روی اکثر گوشی های تلفن همراه است. در ضمن هیچ احتیاجی به gps ندارد.
طرز کار نرم افزار : شما با انتقال این نرم افزار به گوشی همراه خود آن را نصب نموده و در اولین بار اجرای آن باید نام استان ، و شهر خود را انتخاب نمایید.(در این برنامه هم چنین طول و عرض جغرافیایی و زاویه قبله بیش از 970 شهر و نقطه ایران قابل دستیابی است که این حالت ذخیره شده و در صورت مسافرت و یا ارسال برای افراد دیگر در شهر های دیگر می توانید به تنظیمات نرم افزار مراجعه نموده و حالت پیش فرض انتخابی را تغییر دهید) اکنون راس گوشی تلفن همراه خود را به سمت خورشید بگیرید و کلید قبله یابی را فشار دهید.
توضیحات: برای قبله یابی در شب که خورشید در آسمان محل سکونت شما نیست کافیست با شناسایی ستاره قطبی که نشان دهنده جهت شمال جغرافیایی است ، جهت شمال صفحه قبله نما را به سوی ستاره قطبی گرفته تا جهت قبله مشخص گردد و بدیهیست که این نرم افزار یک قطب نما هم هست چون جهات مختلف جغرافیایی را نیز نمایش می دهد. کاربرد جهت یابی این برنامه وسیع تر از قبله یابی است و در هر زمان از روز و در اغلب نقاط نیم کره شمالی زمین (به جز نواحی قطبی و استوایی) می توان به جهات جغرافیایی با دقت مناسب دست یافت. دقت این برنامه در بدترین شرایط که زمان غروب و طلوع آفتاب در زمستان یا تابستان است، از لحاظ احکام قبله پذیرفتنی است در ظهر شرعی بالاترین دقت را داراست.

پويا حق طلب بازدید : 52 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

آزمون ورودی دانشگاهها در کشور ما یکی از مهمترین امتحانات و آزمون های زندگی است که نقش سرنوشت سازی در تعیین آینده شغلی اکثریت قشر جوان جامعه دارد . همه ساله قریب به بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر، داوطلب شرکت در این آزمون هستند و در این رقابت بزرگ شرکت دارند. یکی از عوامل موفقیت داوطلبان در این آزمون آشنایی با تست های کنکور سالهای گذشته و افزایش مهارت تست زنی است. نرم افزار تست همراه ، شامل مجموعه ای از سوالات چهار گزینه ای ( بالغ بر ۴۸۰۰ تست ) به همراه پاسخ آنها در درس های  ریاضی  , معارف , ادبیات و … بوده و  چندین امکان دیگر نیز دارد و گزینه ایی مناسب برای افراد کنکوری است در مواقعی که به  کتاب دسترسی ندارند این نرم افزار به صورت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی ها کار میکند.

 

KonkoorDemo نرم افزار تست همراه ویژه کنکوری ها به صورت جاوا

پويا حق طلب بازدید : 58 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست قصد داریم مجموعه ایی کامل از نرم افزار های موبایل را در اختیار شما کاربران سایت دانلود ها قرار دهیم این مجموعه شامل ۸۰ نرم افزار مفید و کاربردی  با فرمت جاوا بوده که بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب هستند.

 

80 Softwares For Mobile مجموعه 80 نرم افزار جاوا مخصوص موبایل

پويا حق طلب بازدید : 89 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

امروز در سایت دانلودها نرم افزار Walkman که یک پلیر همه کاره برای گوشی های سونی اریکسون می باشد را برای شما کاربران محترم تدارک دیده ایم . فرمت این نرم افزار جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل بوده و قابل نصب برو روی گوشی های سونی اریکسون و تمام گوشی هایی گه از جاوا پشتیبانی می کنند می باشد .

 

Walkman نرم افزار پلیر Walkman با فرمت جاوا در سایز ۳۲۰×240 پیکسل

پويا حق طلب بازدید : 50 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

با خبر شدن از وضع هوای شهر های جهان با Weather با فرمت جاوا

امروز در سایت دانلودها نرم افزار Weather که یک نرم افزار اعلام وضع هوای مناطق و شهر های مختلف جهان که برای گوشی های سونی اریکسون می باشد را برای شما کاربران محترم تدارک دیده ایم . فرمت این نرم افزار جاوا و در سایز ۳۲۰×240 پیکسل بوده و قابل نصب برو روی گوشی های سونی اریکسون و تمام گوشی هایی گه از جاوا پشتیبانی می کنند می باشد . با این نرم افزار پس از اتصال به اینترنت از طریق GPRS می توانید از وضع هوای شهر های مختلف دنیا از جمله ایران با خبر شوید .

 

Weather با خبر شدن از وضع هوای شهر های جهان با Weather با فرمت جاوا

پويا حق طلب بازدید : 49 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که با آن قادر خواهید بود فایل های Word آفیس ۲۰۰۷ و حتی آفیس ۲۰۱۰ را در گوشی های خود مشاهده کنید . این نرم افزار که با فرمت جاوا می باشد حتی قادر به نمایش فایل هایی که به زبان فارسی هستند نیز می باشد . نام این نرم افزار  Doxc Reader v0.2  بوده  که قابل نصب بر روری گوشی های سونی اریکسون ، نوکیا و گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کند می باشد . هم اکنوان می توانید این برنامه کاربردی را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Doxc Reader v.2 مشاهده فايل هاي Word Office بر روي گوشي با Doxc Reader v0.2

پويا حق طلب بازدید : 47 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده کاربردی Morange Ultimate یک مسنجر حرفه ای میباشد که در درون خود تعداد زیادی مسنجر جای داده است، همچون: یاهو ، جیمیل و… این نرم افزار بر روی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند کار می کند.

 

Morange Ultimate مسنجر زیبا و بسیار قدرتمند Morange Ultimate برای موبایل

پويا حق طلب بازدید : 40 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار جاوا CellBox Password Manager یک برنامه بسیار قدرتمند و امنیتی برای رمز گذاری بر روی فایل ها در موبایل می باشد ، این نرم‌افزاری کاربردی برای ذخیره اطلاعات مربوط به کارتهای اعتباری ، شماره‌ های تماس ، رمز‌های عبور و یادداشت‌ های شخصی که از قابلیت رمزگذاری برخوردار میباشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

CellBox Password Manager رمزگذاری روی قسمت های مختلف گوشی با CellBox Password Manager 1.7.2

پويا حق طلب بازدید : 57 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

توسط نرم افزار Fun SMS کاربران سیمبیان سری ۶۰ قادر خواهند بود تا ساختار پیامکی گوشی های سیمبیان را تا حدودی بهبود بخشند.این نرم افزار فوق العاده این امکان را به شما می دهد که هنگام ارسال پیامک از آیکون های بیانگر احساسات نیز استفاده کنید.

 

Fun SMS ارسال SMSهای جذاب و متفاوت با نرم افزار جاوا Fun SMS 5.0

 

پويا حق طلب بازدید : 41 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار قرآن با فونت عثمانی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ و همچنین ورژن ۳ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این قرآن دارای حجم کم ولی کاملا مطابق با گوشی های لمسی می باشد. امیدوارم مفید واقع شود.

 

uQuran نرم افزار قرآن برای گوشی های موبایل   uQuran

پويا حق طلب بازدید : 48 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار نمایش اوقات شرعی و اذان بنام Salat Times برای تمامی گوشی های تحت جاوا در سایت دانلودها تهیه کردیم. توسط این نرم افزار جالب می توانید از زمان اذان و اوقات شرعی درون موبایل با خبر شوید . هم چنین این نرم افزار توانایی پخش اذان را نیز دارا می باشد.

 

Salat Times آگاهی از زمان اذان و اوقات شرعی در موبایل با Salat Times

پويا حق طلب بازدید : 46 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

این نرم افزار یک نرم افزار بسیار جالب می باشد که برای کسانی که مایل به اخذ گواهینامه رانندگی می باشند می تواند بسیار مفید باشد. از مزیت های این نرم افزار می توان به فارسی بودن آن، امکان تست گرفتن در زمان مشخص و مهم تر از آن سازگاری با اکثر گوشی های موبایل اشاره نمود.

 

Driving Rules نرم افزار آموزش و تست قوانین رانندگی در موبایل

پويا حق طلب بازدید : 46 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار کاربردی برای گوشی های جاوا می باشد که توسط آن قادرید اس ام اس های رمزنگاری شده برای دوستان خود ارسال نمایید. گیرنده اس ام اس نیز باید این برنامه را در گوشی خود نصب کرده باشد تا بتواند اس ام اس شما را رمزگشایی و دریافت نماید. امیدواریم مورد قبول تان واقع شود.

 

SMS Me and You ارسال پیامک های رمزنگاری شده با SMS Me and You 3.2

پويا حق طلب بازدید : 52 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال فکر کرده اید زمانی را که باید صرف پیدا کردن اس ام اس های جدید و گوناگون به مناسبت های مختلف تلف کنید چقدر است؟ و حتی برای یک اس ام اس جوک یا … برای دوستان خود باید چقدر زمان صرف نمایید؟ نرم افزار بانک اس ام اس قائمیه یک بانک اس ام اس بزرگ بصورت جاوا می باشد که شما را از سردرگمی و اتلاف وقت نجات می دهد. با استفاده از این نرم افزار در موبایل خود می توانید در عرض چند ثانیه در مناسبت های مختلف برای دوستان خود اس ام اس ارسال کنید. بخش های مختلف این نرم افزار را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.

 

ghaemie بانک کامل اس ام اس های فارسی با نرم افزار SMS قائميه

پويا حق طلب بازدید : 43 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار همراه بانک پاسارگاد برای سیستم عامل جاوا را برای شما کاربران محترم وب سایت دانلودها قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

 

Pasargad MPayment نرم افزار همراه بانک پاسارگاد برای جاوا

پويا حق طلب بازدید : 47 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن ، نرم افزاری توسط مرکز توسعه رسانه های دیجیتال برای راهنمای غرفه های این نمایشگاه پر فیض معنوی تهیه شده است . نرم افزاری که پیش روی شماست به شما کمک خواهد کرد به راحتی بتوانید مشخصات غرفه ها و همچنین موقعیت شرکت و یا موسسه مورد نظر در نمایشگاه قرآن بخش سالن های رسانه های دیجیتال را یافته و به لیست محصولات که در آن قیمت و تخفیف ویژه نمایشگاه آورده شده است دست یابید.

لازم به ذکر است یکی از قسمت های اصلی نرم افزار کتابخانه رمضان می باشد که در آن با توجه به ماه پر برکت رمضان دعاهایی همچون دعای جوشن کبیر ، دعای روزانه ماه رمضان و سحر در نرم افزار برای شما عزیزان تعبیه شده است.

این نرم افزار به دو صورت جاوا و اندروید برای کاربران تهیه شده است

 

ghoran 91 نرم افزار راهنمای نمایشگاه قرآن برای اندروید و جاوا

پويا حق طلب بازدید : 38 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (1)

 

 

در سیستم جدید پلاک گذاری خودرو ها در کشور، برای هر استان و شهرستان از یک عدد مخصوص استفاده می شود که نشان گر آن استان است. به وسیله نرم افزار ایران پلاک شما می توانید از شماره مخصوص هر استان مطلع شوید.

پويا حق طلب بازدید : 39 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

با کمک این نرم افزار نقشه موبایل، می توانید نقشه کامل شیراز و مسیرهای اصلی و فرعی و کوچه ها را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید. این نرم افزار بدون نیاز به اتصال به اینترنت یا GPS می تواند راهنمای شما برای پیدا کردن مکان مورد نظر در شهر شیراز باشد.

پويا حق طلب بازدید : 53 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دانشنامه و دایرة المعارف Encarta که ساخت کمپانی مایکروسافت می باشد، با دارا بودن اطلاعات کامل در مورد موضوعات مختلف به عنوان اولین انتخاب دانش آموزان و دانشجویان برای دسترسی به اطلاعات مورد نیازشان تبدیل گردیده است. حالا این ابزار بسیار قدرتمند را می توانبد در گوشی موبایل خود داشته باشید.

پويا حق طلب بازدید : 57 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اغلب دارندگان گوشی های موبایل، از نرم افزاری که در خود گوشی برای پخش آهنگ تعبیه شده است راضی نیستند. یکی از مشکلات برخی از این نرم افزار ها این است که نمی توانند آهنگ های موجود در یک فولدر را پخش کنند و باید در آنها یک Play List ایجاد کرد. رفتن به آهنگ قبلی یا بعدی در این نرم افزار ها مشکل است. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند تا یک نرم افزار خوب برای پخش آهنگ در گوشی خود داشته باشند.

نرم افزار  Maji Player ، یکی از جدیدترین و بهترین نرم افزار ها برای پخش آهنگ و فیلم در گوشی موبایل است. این نرم افزار می تواند فایل های موسیقی مثل MP3 و سایر فرمت ها را با کیفیت مناسب پخش کند.

پويا حق طلب بازدید : 39 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

نرم افزار همراه بانک ملی ایران، نسخه 2.5 جاوا ارائه شد.

 

با فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه، بانک های مختلف نیز برای ارائه خدمات بانکی به وسیله موبایل با یکدیگر رقابت میکنند. در این مطلب، نرم افزار همراه بانک ملی ایران را برای شما آماده کرده ایم که روی گوشی های جاوا قابل استفاده است.

پويا حق طلب بازدید : 40 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کتاب لطیفه های ملا نصرالدین ترجمه شده به ترکی آذری برای موبایل

کتاب لطیفه های ملا نصرالدین ترجمه شده به ترکی آذری که شما عزیزان ترک زبان می توانید بصورت رایگان این کتاب رو از دانلود ناز دانلود کنید و لذت ببرید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دوستی دانلود
  • --زندگینامه- سخنان بزرگان- داستان-شعر
  • varzesh ورزش
  • وبلاگ آموزشی اول ابتدایی
  • سوالات و جزوات درسی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • سایت و انجمن مهندسین متالورژی
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • سایت تفریحی بست لایک
  • بازی هلپ
  • بزرگترین منبع باز دانلود .::میرو دانلود::.
  • سایت تخصصی قلعه و جنگهای صلیبی
  • رامين دانلود
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک خودکار
  • دانلود آهنگ جدید
  • افزایش بازدید 1100011 - رایگان
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • فروشگاه ساز پروفی
  • خرید عینک آفتابی
  • تور ترکیه
  • قالب هاي وبلاگ
  • افزونه وردپرس
  • digital
  • فقط خنده
  • نورپردازی ساختمان
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • بزرگترین و به روز ترین سایت دانلود برنامه و نرم افزار
  • Edi دانلود| برنامه نرم افزار مستند بازی
  • نیازمندیها,اگهی رایگان
  • سایت تفریحی و سرگرمی بیا تو فان
  • تبادل پاپ آپ رایگان
  • حدیث عشق
  • افزايش بازديد
  • داغ ترین های تکنولوژی و بازی
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    پسورد
    با سلام پسورد بعضي از نرم افزار ها و بازي ها 

    www.sarzamindownload.com میباشد.

    مدير سايت : پويا حق طلب

    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 6,630
  • بازدید کلی : 50,657