loading...
دانلود كن 4
آخرین ارسال های انجمن
پويا حق طلب بازدید : 288 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (2)

 

دانلود نقشه شهر های اراک/یزد/قم/بجنورد/زنجان برای اندروید 

شما توسط نرم افزار Maverick قادر خواهید بود تمامی نقشه های کشور ایران را به صورت آفلاین بر روی جی پی اس های آفلاین ماهواره ای مشاهده کنید . GPS آفلاین توسط نرم افزار Maverick موقعیت دقیق شما را مشخص می کند و سرعت ، قطب نما ،  و تعیین مسیر حرکت شما ، مبداء و مقصد را به صورت بسیار دقیق و به صورت آفلاین مشخص می کند . هم اکنون آماده دانلود از سایت اندرویدیان ، امیدواریم از این نرم افزار و نقشه های کشورمون لذت ببرید .

 

 

پويا حق طلب بازدید : 122 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (2)

 

تصویری از محیط نرم افزار

برنامه ای جالب و سرگرم کننده برای اندروید است که با نصب آن برروی گوشی خود می توانید لاک اسکرین اسمارت فون خود را تغییر داده و تنها با اثر انگشت قفل موبایل خود را باز کنید ! این نرم افزار قادر نیست اثر انگشت شما را اسکن کند بلکه تنها با حقه ای خاص اقدام به باز کردن قفل گوشیتان می کند.

برای باز کردن لاک اسکرین با این برنامه انگشت خود را برروی سمت راست ، قسمت پایین صفحه قرار می دهید و سپس انگشت خود را روی قسمت پرینت انگشت می گذارید و شاهد باز شدن قفل گوشیتان خواهید بود .

از ویژگی های نرم افزار می توان به دارا بودن تم و فونت های متعدد و ویجت تقویم و ساعت اشاره کرد .

آخرین نسخه ی Fingerprint Lock را می توانید به صورت رایگان و با لینک مسستقیم از اندرویدیان دریافت کنید .

 

ویژگی های نرم افزار :

تم و فونتهای بسیار مثعدد و جذاب 

داشتن ویجت تقویم و ساعت 

امکان تغییر تمام جزییات صفحه از جمله رنگ اسکنر و …

داشتن بوق و افکت های صوتی بسیار زیبا

* نکته  : شما باید برای تنظیمات بروی چراغ ال ای دی داخل صفحه لاک اسکرین تاچ کرده و نگهدارید تا صفحه تنظیمات و کاستوم سازی برایتان باز شود ! 

* نکته : (این نرم افزار کاملاً جنبه سرگرمی دارد و به هیچ وجه با اثر انگش کار نمی کند و در ظاهر این گونه است!)

پويا حق طلب بازدید : 125 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

Make Me Bald

دانلود سرگرمی فان تراشیدن موی سر Make Me Bald

همانطور که از تیتر این نرم افزار مشخص است ، یک نرم افزار سراسر خنده و سرگرمی هست که مطمئنا شما و دوستانتان را به خنده وا میدارد! 

اگر دوست دارید یک سرگرمی فان وبسیار جالب را بر روی گوشی خود داشته باشید تا با آن از اوقات فراغت با دوستان خود لذت ببرید ما این بازی را به شما معرفی میکنیم شما میتوانید با عکسی که از چهره خود ویا دوستانتان گرفته شده  با استفاده از این برنامه مو ها را تراشیده و با استفاده از افکتهای زیاد تغییر بزرگی در چهره ایجاد کنید.

تیم اندرویدیان دات کام این نرم افزار را برای دانلود به شما پیشنهاد میدهد.

با برنامه Make Me Bald خود و دوستانتان را کچل کنید و کلی باهم دیگه بخندید!

Make Me Bald

پويا حق طلب بازدید : 101 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلود مرورگر قدرتمند و ایمن وب Lightning Browser

Lightning Browser  یک نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط این نرم افزار می توانید به وبگردی بپردازید . این نرم افزار مرورگر قدرتمند و سریع برای مشاهده صفحات وب می باشد که توسط آن می توانید وبلاگ ها و وبسایت ها را با سرعتی بالا و هزینه ای ناچیز مشاهده کنید و از وبگردی در اینترنت لذت ببرید . این مرورگر دارای حجم کمی می باشد و از ویژگی های این نرم افزار می توان به : بارگذاری سریع  صفحات وب ، پشتیبانی از Adobe Flash Player ، بازکردن صفحه به صورت نامحدود ، اضافه کردن صفحه به علاقه مندی ها به صورت نامحدود ، ، قابلیت ذخیره کردن صفحات وب ، محیط کاربری آسان و ….. اشاره کرد . شما هم اکنون می توانید این نرم افزار فوق العاده را از سایت اندرویدیان دانلود کرده و از آن لذت ببرید .

 

بروز رسانی  ۳٫۰٫۷a :

- تغییر جزئی در تنظیمات

- بروز رسانی مترجم آلمانی و روسی

- رفع مشکل کپی کردن متن از نوار جستجو

- اضافه کردن پس زمینه به نوار جستجو

پويا حق طلب بازدید : 167 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

Duolingo v1.3.4

بی شک برای یادگیری زبان روش های بسیار زیادی وجود دارد ؛ خیلی ها با رفتن به کلاس های درس یا با مطالعه کتاب و یاحتی با مشاهده آموزش های تصویری سعی بر یادگیری زبان انگلیسی داشته و دارند. اما در این نوشته ما قصد داریم برنامه ای بی نهایت مفید و پرطرفدار را برای گوشی های اندروید که امروزه تمام جهان را در برگرفته اند معرفی کنیم. Duolingo تنهاترین و بهترین برنامه آموزش زبان مخصوص گوشیهای اندروید به شمار می آید. علاوه بر زبان انگلیسی آموزش هایی هم در باب زبان های دیگر همچون فرانسوی – ایتالیایی – آلمانی و … را نیز دربر گرفته که نویدگر یه برنامه ی خوب و جامع است. در این برنامه واژه های زبان در دسته های مختلفی همچون حیوانات – غذاها و … قرار گرفته اند. در ضمن این برنامه به عنوان برنده جایزه ویراستاران برای زبان انتخاب شده. از دیگر مزیت های این برنامه نسبت به برنامه های دیگر رایگان بودنش می باشد . بدون اینکه هزینه های زیادی برای یادگیری زبان در مقاطع مختلف داشته باشید میتوانید به راحتی این برنامه ی خوب و کاربردی را در گوشی خود نصب کرده و شروع به یادگیری زبان از مقدماتی تا حرفه ای کنید. تصاویری بیشتر از محیط برنامه در صفحات پایین تر قرار داده شده اند.

پويا حق طلب بازدید : 114 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه فال حافظ فارسی برای گوشیهای اندروید

هم اینک لینک دانلود یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های فارسی را  در سایت اندرویدیان آماده کرده ایم . همانطور که از شکل بالا قابل مشاهده است این برنامه دارای ویژگی های جالبی می باشد که از جمله ی آنها میتوان به دیوان عظیم حافظ و فال حافظ اشاره کرد. فال حافظ دارای توضیحات کامل می باشد یعنی به همراه شعر دارای تشریح فارسی نیز بوده و نیت شما را هرآنچه گرفته بودید تفسیر میکند . برنامه فال حافظ بسیار مشهور و بسیار مورد قبول است و نتیجه نیت شما را هر آنچه باشد به زیبایی تمام بیان خواهد کرد. این برنامه که دارای حجمی سبک بوده و بر روی تمام گوشیهای اندروید اجراء می شود دارای تنظیمات کاربردی می باشد مثلا میتوانید قالب و تم برنامه را انتخاب و یا تغییر دهید. در ضمن شما امکان جستجو در اشعار و فالنامه را دارید که میتواند بسیار مفید بوده و در رسیدن سریع به هدف شما را کمک کند. عکس های بیشتر از محیط برنامه در بخش های پایین  آماده شده است.

پويا حق طلب بازدید : 113 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

http://www.androidiyan.com/wp-content/uploads/2116.jpg

ممکن است با شنیدن نام زیگیل شما دچار اشتباه شوید و فکرتان به سوی زیگیل بر روی پوست و ….. برود  . اما ما امروز در سایت اندرویدیان قصد داریم یک نرم افزار فارسی به نام زیگیل را به شما معرفی کنیم و این برنامه هیچ ارتباطی به زیبایی پوست و …… ندارد . موضوعات این برنامه عبارت است از : سبک زندگی ، دنیای مد ، دانستنی های خانواده ، ورزش ، بازیگران ، خوانندگان ، آرایش و زیبایی ، سلامت ، کامپیوتر و اینترنت ، داستان و ….. این برنامه برای دریافت آخرین اخبار نیازمند اینترنت می باشد . این نرم افزار یک نرم افزار هنری می باشد و شما می توانید از استفاده کردن آن لذت ببرید . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت اندرویدیان دریافت نموده و لذت ببرید .

پويا حق طلب بازدید : 122 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود androidapps persian v1.1 برای اندروید

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که نام سیستم عامل اندروید را نشنیده باشد . این سیستم عامل از محبوبیت بالایی برخوردار است به طوری که در سراسر جهان از هر دو گوشی فروخته شده یکی از آنها دارای سیستم عامل اندروید می باشد . کار کردن با این سیستم عامل برای افراد مبتدی تا حدی دشوار است و حرفه ای ها هم گاهی ممکن است دچار اشتباه شوند امروز در این پست قصد داریم یک نرم افزار آموزشی فوق العاده برای کار کردن با سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم . این نرم افزار شامل آموزش های بسیاری همچون پارتیشن بندی ، نسخه جدید فلش تول ، تغییر فونت ، نصب فلش ، هارد ، موس و کیبورد ، آرشیو کامل از کد های مخفی اندروید ، روت گوشی های اندروید و ….. می باشد . شما هم اکنون می توانید این نرم افزار آموزشی فوق العاده را از سایت اندرویدیان دریافت نموده و از آن لذت ببرید .

 

پويا حق طلب بازدید : 68 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود جدیدترین و قدرتمندترین آنتی ویروس Lookout Security Antivirus 8.33 برای اندروید. این نرم افزار یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید است که از شما در مقابل هکرها و هک شدن محافظت می کند و از تمامی ویروس ها پاک سازی میکند.

                                       برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید.....

پويا حق طلب بازدید : 60 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود جدیدترین نرم افزار فشرده ساز Win Rar 5.01 برای اندروید. این نرم افزار از بهترین و پر طرفدارترین نرم افزار هایی است که برای فشرده سازی و خارج کردن از حالت فشرده به کار می رود و جدیدترین نسخه ی آن برای اندروید قابل دریافت است.

                                           برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید....

پويا حق طلب بازدید : 53 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جدید و قدرتمند پشتیبان گیری GO Backup Pro 3.48 برای اندروید. یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای پشتیبان گیری از فایل ها و نرم افزار ها است که قابلیت های بسیاری دارد و مخصوص سیستم عامل اندروید است.

                                       برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید....

پويا حق طلب بازدید : 54 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

   

دانلود مرورگر جدید و بسیار قدرتمند One Browser برای اندروید.این مرورگر موتور جستجوی بسیار قدرتمندی دارد و صفحات وب را با سرعت بالایی بارگذاری می کند که جدیدترین نسخه ی آن آماده ی دانلود برای شما عزیزان است.

                                               برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید....

پويا حق طلب بازدید : 40 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود HavaShenas - نرم افزار کم نظیر هواشناسی فارسی اندروید !

برخی از قابلیت ها و امکانات نرم افزار فارشی هواشناس اندروید :

* پشتیبانی از تمام استان های ایران به همراه تمام شهر های زیر مجموعه هر استان

* دریافت و نمایش اطلاعات آب و هوا بدون نیاز به اینترنت

* نمایش وضعیت آب و هوا به صورت ساعتی و لحظه ای

* نمایش گزارش آب و هوا در ۱۰ سال گذشته و همچنین ۶۰ سال آینده!

* ارسال پیامک هشدار چند ساعت قبل از بارش باران و برف (بدون نیاز به اینترنت یا باز بودن برنامه)

* ارسال گزارش مفصل آب و هوای روز بعد هر شب ساعت ۹ به وسیله پیامک

* نمایش هفتگی اطلاعات آب و هوا با امکاناتی مانند نمایش درصد احتمال بارش باران و غیره

* نمایش وضعیت آب و هوا به همراه تاریخ شمسی در بخش آگاه سازی اندروید

* نمایش رطوبت هوا، سرعت باد و درصد احتمال بارش باران برای هر ساعت و هر روز از هفت روز هفته

* امکان اشتراک اطلاعات با دیگران

پويا حق طلب بازدید : 49 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن ، نرم افزاری توسط مرکز توسعه رسانه های دیجیتال برای راهنمای غرفه های این نمایشگاه پر فیض معنوی تهیه شده است . نرم افزاری که پیش روی شماست به شما کمک خواهد کرد به راحتی بتوانید مشخصات غرفه ها و همچنین موقعیت شرکت و یا موسسه مورد نظر در نمایشگاه قرآن بخش سالن های رسانه های دیجیتال را یافته و به لیست محصولات که در آن قیمت و تخفیف ویژه نمایشگاه آورده شده است دست یابید.

لازم به ذکر است یکی از قسمت های اصلی نرم افزار کتابخانه رمضان می باشد که در آن با توجه به ماه پر برکت رمضان دعاهایی همچون دعای جوشن کبیر ، دعای روزانه ماه رمضان و سحر در نرم افزار برای شما عزیزان تعبیه شده است.

این نرم افزار به دو صورت جاوا و اندروید برای کاربران تهیه شده است

 

ghoran 91 نرم افزار راهنمای نمایشگاه قرآن برای اندروید و جاوا

پويا حق طلب بازدید : 52 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار به شما کمک می کند تا سرعت ماشین خود را کنترل کنید به این منظور که اگر سرعت شما از حد استاندارد بالاتر رود به شما هشدار دهد، همچنین شما می توانید به این نرم افزار سرعت مورد نظر خود را اعلام کرده و رانندگی کنید و اگر خودروی شما بیش از حد سرعت شناسایی شده نرم افزار بالاتر رود هشدار داده می شود، در این نسخه شما می توانید تمامی دوربین های مدار بسته اتوبان و بزرگراه ها را تا مسافت ۵۰۰ متری شناسایی کنید و پس از شناساییی از سرعت خود بکاهید تمامی اطلاعات در دوربین های بزرگراه های تهران، کرج و قم می باشد، در نظر داشته باشید این امکان فقط در سرعت غیر مجاز رخ می دهد و در سرعت قانونی و مجاز این هشدار داده نمی شود، حالت دوم در حال حاضر فقط در داخل شهر تهران امکان پذیر است ولی ما این امکان را به شما می دهیم که پس از متنشر شدن نسخه های بعدی این نرم افزار تمامی باگ های ناقص بر طرف شده و تمامی دوربین های کشور را تا شعاع ۵۰۰ متری شناسایی کند، این نرم افزار بصورت صد در صد آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل اجراء می باشد.

پويا حق طلب بازدید : 43 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

  

دانلود نرم افزار رمز گذاری و پنهان کردن فایل ها Apps Lock Gallery Hider Pro برای اندروید.نرم افزاری بسیار قدرتمند است برای رمز گذاری و پنهان کردن فایل ها با تمامی فرمت ها که سرعت و دقت بسیار بالایی دارد.

پويا حق طلب بازدید : 32 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

                   

دانلود جدیدترین نرم افزار ویرایش PDF با PDF Max Reader برای اندروید. یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش فایل های PDF و باز کردن فایل های PDF است که می تواند به شما امکان ویرایش و ساختن فایل ها را نیز می دهد.

پويا حق طلب بازدید : 46 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (1)

  

دانلود نرم افزار جدید قفل گذاری با اثر انگشت Fingerprint Keypad Lock Screen برای اندروید.این نرم افزار بسیار هوشمند و حرفه ای بوده ویک سیستم امنیتی قدرتمند را برای گوشی شما فراهم میسازد که فقط با اثر انگشت خود شما کار می کند.

پويا حق طلب بازدید : 46 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار قدرتمند و محبوب چت We Chat 5.1 برای اندروید.We Chat بهترین نرم افزار چت کردن است  که سرعت بالایی در ارسال صدا و تصویر دارد که طرفدار و کاربران زیادی دارد.

پويا حق طلب بازدید : 41 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار یاهو ایمیل برای اندروید Yahoo! Mail 1.4.4

 

دانلود نرم افزار جدید یاهو ایمیل برای اندروید Yahoo! Mail for Android 1.4.4

یاهو ایمیل نرم افزارجدید و کاملا کاربردی برای ارسال و دریافت ایمیل از آی دی یاهو خود می باشد.کار با نرم افزار Yahoo! Mail باعث می شود که ارسال و دریافت ایمیل ها بسیار سریع تر,امن تر و راحت تر در اندروید صورت بگیرید.

این نرم افزار از شکلک های جالب یاهو پشتیبانی کرده و پیش نمایش زیبایی از ایمیل خود را به نمایش می دهد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

پويا حق طلب بازدید : 33 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار نمایش متن به صورت LED با Mini-LED Scroller Premium v3.0 – آندروید

نرم افزار Mini-LED برای نمایش متن دلخواه شما به صورت LED است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید متنهایی را به صورت LED نمایش دهید و همچنین پس زمینه برای متن نمایشی انتخاب کنید. نمایش این نوع متن ها میتواند کاربردهای مختلفی از جمله انتقال پیام یا اطلاع رسانی داشته باشد.

 

پويا حق طلب بازدید : 61 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار جالب و سرگرم کننده Funny Mouth برای اندروی

Funny Mouth یکی از سر گرم کننده ترین نرم افزار های آندروید است که به وسیله آن میتوان شکل دهان و صدای هر کس را عوض کرد. مثلا شکل اسکلتی را انتخاب کنید و دوربین موبایل را جلوی دهان خود بگیرید و صحبت کنید تا هم صدایتان کلفت و شبیه به اسکلت شود و هم دهانتان!!!

پويا حق طلب بازدید : 41 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود ماهنامه لبخند نسخه مرداد ماه 1392 برای پلتفرم اندروید

اگر دوست دارید برای ساعت ها مطالب خواندنی و جذاب داشته باشید که سرگرم شوید و اطلاعات جدیدی نیز فرا بگیرید ماهنامه لبخند پیشنهاد ما به شماست. ماهنامه لبخند بر روی تمام گوشی هایی که از پلتفرم جاوا،آندروید و آی او اس پشتیبانی میکنند قابل نصب می باشد که ما در اینجا قصد معرفی نسخه اندرویدی آن را داریم.

ماهنامه لبخند مرداد 92 شامل ادعیه ماه رمضان و نکاتی در مورد این ماه، مطالب مذهبی، خنده بازار، داستاه کوتاه، پیامک، بیوگرافی،آموزش آشپزی، مسائل روانشاسی، نکات پزشکی و … می باشد.

پويا حق طلب بازدید : 51 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار مرورگر اپرا ۱۶ ویژه آندروید Opera 16

در این مطلب از سایت دانلود ناز ، جدیدترین نسخه از مرورگر امن ، پرسرعت و محبوب اپرا را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دوستی دانلود
  • --زندگینامه- سخنان بزرگان- داستان-شعر
  • varzesh ورزش
  • وبلاگ آموزشی اول ابتدایی
  • سوالات و جزوات درسی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • سایت و انجمن مهندسین متالورژی
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • سایت تفریحی بست لایک
  • بازی هلپ
  • بزرگترین منبع باز دانلود .::میرو دانلود::.
  • سایت تخصصی قلعه و جنگهای صلیبی
  • رامين دانلود
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک خودکار
  • دانلود آهنگ جدید
  • افزایش بازدید 1100011 - رایگان
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • فروشگاه ساز پروفی
  • خرید عینک آفتابی
  • تور ترکیه
  • قالب هاي وبلاگ
  • افزونه وردپرس
  • digital
  • فقط خنده
  • نورپردازی ساختمان
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • بزرگترین و به روز ترین سایت دانلود برنامه و نرم افزار
  • Edi دانلود| برنامه نرم افزار مستند بازی
  • نیازمندیها,اگهی رایگان
  • سایت تفریحی و سرگرمی بیا تو فان
  • تبادل پاپ آپ رایگان
  • حدیث عشق
  • افزايش بازديد
  • داغ ترین های تکنولوژی و بازی
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    پسورد
    با سلام پسورد بعضي از نرم افزار ها و بازي ها 

    www.sarzamindownload.com میباشد.

    مدير سايت : پويا حق طلب

    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 1,865
  • بازدید سال : 8,167
  • بازدید کلی : 52,194