loading...
دانلود كن 4
آخرین ارسال های انجمن
پويا حق طلب بازدید : 46 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Humanity Asset PC-HI2U

 

بیگانگان به زمین حمله کرده اند تا سیاره را از منابعش خالی کنند و سیاره ی درحال نابودی خود را نجات دهند. این بازی شامل ۱۶ سطح، ۴۰۰ مرحله و گروهی از تفنگ های بی نظیر می باشد و شما باید به هک، بریدن و شلیک به سمت زنده ماندن و پیروزی پیش بروید. بازی دارای سبک ۳بعدی می باشد.

 


پويا حق طلب بازدید : 44 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

HISTORY LEGENDS OF WAR PC-POSTMORTEM

 

بازی زیبای History Legends of War در استودیو بازیسازی Enigma ساخته شده است. یک بازی استراتژیکی خوب برای کنسول ها می باشد که کمبود این سبک رو در کنسول ها جبران میکند. موضوع این بازی باز بر میگردد به جنگ جهانی دوم که سوژه اکثر بازی های استراتژیکی می باشد. در این بازی شما میتوانید کنترل تک تک نیروهای خود را داشته باشید و ان ها را برای پیروزی در جنگ هدایت کنید. History Legends of War 2014 : افسانه یک جنگ تنها یک بازی نیست.داستان و روایت مردانیست که در جنگ جهانی دوم جانشان را برای دفاع از مرز و بومشان دادند.Maximum Family Games تقدیم میکند.یک بازی استراتژیک زیبا و حماسی از جنگ جهانی دوم زمانی که غرب اروپا درگیر جنگ وحشتناکی شده بود و در آستانه ویرانی قرار داشت.نبرد شما از سواحل بلژیک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و باید با مهارت و استراتژیک مناسب خود تیم و گروهتان بر دشمن غلبه کنید و پیروز شوید و زمینها را آزاد کنید.گرافیک بازی بسیار عالیست و نوید یک بازی استراتژیکی زیبا را میدهد

پويا حق طلب بازدید : 35 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/angry1.jpg


 

بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد.

پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتاسر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است.

 و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد.

اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 195 مرحله مي باشد.

در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه  هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند.

اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد.

 

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين Angry Birds:

- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی

- انجام بازی در 195 مرحله مختلف

- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها

- مناسب برای سنین مختلف

- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي

- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

پويا حق طلب بازدید : 43 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (1)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/2iavtbn.jpg

یکی از ویژگی های جالب و جذاب بازی های رایانه ای که این ویژگی در بازی های رایانه ای منحصر به فرد بوده و جایگزین دیگری برای این ویژگی یافت نمی شود ، قابلیت تجربه ی کارهایی است که در دنیای واقعی شاید آرزوی ما باشد و نتوانسته باشیم به این آرزو دست پیدا کنیم. با این ویژگی می توان کارهایی که در دنیای واقعی کارهایی پرخطر یا غیر قابل دسترسی برای افراد عادی محسوب می شود را در دنیای بازی های کامپیوتری که دنیایی مجازی به شمار می رود به راحتی تجربه کرد.
این بار در وطن دانلود برای شما کاربران محترم بازی شبیه ساز دیگری را آماده کرده ایم که این بازی جذاب و سرگرم کننده شبیه سازساخت و ساز آسمان خراش ها می باشد که در دنیای مجازی این بازی رایانه ای زیبا هم می توانید تجربه ساختمان سازی برج های بلند که از هیجان زیادی برخوردار است و شما در جریان کنترل این گونه  ساخت و ساز باید مهارت زیادی کسب کنید.

در ادامه میتوانید تصاویری از این بازی جذاب را مشاهده نمایید

پويا حق طلب بازدید : 46 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/farvardin89/89.1.5/zzz/mench.jpg

نسخه جدید بازی محبوب و معروف منچ سه بعدی عرضه شد.بازی Dont Get Angry که دو نسخه قبلی این بازی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های جهان محسوب میشود پس از موفقیت های نسخه های قبلی اینبار نسخه ۳ این بازی را عرضه کرد.در این بازی منچ که سه بعدی میباشد خبری از یک بازی ساده نیست.شما با یک جنگ جهانی روبرو هستید.استفاده از انواع هواپیماها و موشکها و سلاح ها تنها با آوردن ۶! به عنوان جایزه.شما در قالب یک گروه جنگی بازی رو شروع میکنید و با انداختن تاس بازی را پیش میبرید و در بین بازی از انواع سلاح ها و حقه های جنگی برای نابودی دشمن استفاده میکنید. کافیست ۶ بیاورید تا بتوانید به عنوان جایزه هوایپمای بمب افکن بر سر دشمن ظاهر کنید و دشمن را نابود کنید. یا دشمن را زندانی کنید و شکنجه دهید! بازی بسیار زیباتر و جذاب تر از گفتار میباشد و باید تجربه کنید تا معنای یک بازی سرگرم کننده را بچشید.
بازی در حالات تک نفره,دو نفره,سه نفره و چهار نفره نیز قابل اجرا میباشد و دارای تنظیمات انواع رزولیشنها و همینطور دارای دو زبان انگلیسی و آلمانی برای اجرای بازی می باشد. این بازی که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب هم ندارد دارای گرافیک سه بعدی فوق العاده می باشد.

پويا حق طلب بازدید : 47 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/farvardin89/89.1.21/zzz/chess.jpg

 

Chess3D یک بازی شطرنج سه بعدی بسیار جذاب است که شما می توانید با کامپیوتر بازی کنید و قدرت خود را با آن محک بزنید . بازی مهیج شطرنج Chess3D با گرافیک بسیار بالا و به صورت سه بعدی امکان بازی کردن شما را با کامپیوتر یا به صورت دونفره را مهیا می سازد. بازی شطرنج ، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید ، یک بازی معمولی نیست . اینجا محیطی سه بعدی در اختیار شما ست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است . مثلا بازی کردن در محیط سیاه چاله ، قرون وسطا و قبرستان چه حسی را به شما می دهد؟ در عین حال اگر بخواهید با رایانه بازی کنید ، باید تجربه صدها نوع بازی را بهمراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.

پويا حق طلب بازدید : 45 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/eXtreme-Gammon-v1.13-Portable-PC-Gam.jpg

امروزه بازار بازی های فکری بسیار شلوغ شده است. بازی تخته نرد backgammon که مطمئنا شما نیز با آن آشنا هستید یکی از همین بازی های فکری است. بازی زیبای eXtreme Gammon شبیه ساز بازی تخته نرد در رایانه می باشد که به صورت سه بعدی 3D و با بهترین کیفیت طراحی شده است. البته بخش اصلی این بازی نیز به شانس شما بستگی دارد که تاس برای شما چه اعدادی بیاورد، ولی استفاده دقیق از اعداد به دست آمده برای بهتر پیش بردن بازی سبب پیروزی شما خواهد شد.
در این بازی کامپیوتر تخته نرد شما با شرط بندی بر روی زمین یا پول بازی می کنید و می توانید با بازی هوشمندانه تر سریعا پولدار شوید! در دانلود بازی تخته نرد همچنین قابلیت بازی آنلاین را داراست و شما به راحتی می توانید بر روی اینترنت و به صورت کاملا آنلاین با رقبای خود به رقابت بپردازید. لازم به ذکر است شما می توانید به عنوان رقیب یا مربی در بازی حضور داشته باشید. دانلود بازی تخته زیبا به صورت Portable بوده و نیازی به نصب ندارد و نسب به کیفیت طراحی از حجم بسیار مناسبی برخوردار است.

پويا حق طلب بازدید : 83 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

http://vatandownload.com/image/img/yc47da8ycgms4ipqchaf.jpg


ماشین ها در زندگی انسان ها نقش مهمی را ایجاد میکنند اما در بازی Vessel شما میبینید زمانی که علم انسان ها پیشرفت میکند و رباط ها جزء از زندگی روزمره انسان ها میشوند چگونه هرج و مرجی بوجود می آید و بشریت رو به نابودیت و منقرض شدن میرود. اما این تمام ماجرای این بازی نیست، گیمر در این بازی به عنوان یک شخص شجاع و دلیر به جنگ با رباط ها میپردازد تا همنوعان خود را نجات دهد. بازی نسبت به حجم کمی که دارد از گرافیک فوق العاده ایی برخوردار است و گیمر را ساعت ها مجذوب و سرگرم خود میکند.این بازی دو بعدی شما را تا ساعت ها سرگرم خواهد کرد .

پويا حق طلب بازدید : 38 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی TV Farm هیجان مزرعه داری را تجربه کنید


TV Farm نام یکی دیگر از سری بازی های مدیریت مزرعه می‌باشد که از محبوبیت زیادی بین گیمرها برخوردار است. این بازی در سبک نیمه استراتژیک و ماجرایی است و وظیفه اصلی شما در این بازی ایجاد یک زندگی و تلاش برای تداوم زندگی یک قبیله، شهر یا روستا می باشد.

در این بازی ابتدا امکانات بسیار کمی در اختیار دارید ولی با همین امکانات می‌توانید یک شهر صنعتی بزرگ بنا کنید که سود و در آمد بسیار زیادی را عاید شما می‌کند و با همین درآمد می‌توانید شهرهای بزرگتر بنا کنید. در کل بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است که ساعت ها می تواند شما را پشت کامپیوتر نگه دارد.

پويا حق طلب بازدید : 37 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود رایگان بازی Botanicula برای کامپیوتر



Botanicula یک بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک می باشد که توسط دو سازنده با نام های Jaromir Plachy و Amanita Design ساخته شده است. این بازی درباره ۵ موجود درختی کوچک می باشد که برای نجات آخرین دانه از خانه درختی خود که بوسیله انگل های شیطانی آلوده شده است عازم سفری پر ماجرا می شوند. گیم پلی درمورد تحقیق و جستجو ، حل معماهای جالب کوچک ، ملاقات با موجودات درختی عجیب و شنیدن موسیقی جذاب در حین بازی می باشد. تمامی بازی در یک درخت بسیار بزرگ و عجیب اتفاق می افت. علی رغم اینکه گیم پلی در محیطی کاملا سبک روایت می شود ، بازی بیش از ۱۵۰ بخش دارد و ارتباطی نسبتا عظیم در این بازی وجود دارد…

پويا حق طلب بازدید : 31 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی فکری NightSky برای کامپیوت

NightSky یک بازی جدید و زیبای کامپیوتری است در این بازی شما کنترل یک گوی شیشه ای را بر بعهده دارید باید با استفاده از قانون فیزیک توپ را از موانع عبور داده و به انتهای مرحله برسانید. بازی فقط با کلیدهای مکان نما انجام می شود و کنترل بازی بسیار راحت است. اگر فکری می کنید این بازی ساده است سخت در اشتباه هستید چرا که در حین بازی به معماهای پیچیده ای برخورد می کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دوستی دانلود
  • --زندگینامه- سخنان بزرگان- داستان-شعر
  • varzesh ورزش
  • وبلاگ آموزشی اول ابتدایی
  • سوالات و جزوات درسی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • سایت و انجمن مهندسین متالورژی
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • سایت تفریحی بست لایک
  • بازی هلپ
  • بزرگترین منبع باز دانلود .::میرو دانلود::.
  • سایت تخصصی قلعه و جنگهای صلیبی
  • رامين دانلود
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک خودکار
  • دانلود آهنگ جدید
  • افزایش بازدید 1100011 - رایگان
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • فروشگاه ساز پروفی
  • خرید عینک آفتابی
  • تور ترکیه
  • قالب هاي وبلاگ
  • افزونه وردپرس
  • digital
  • فقط خنده
  • نورپردازی ساختمان
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • بزرگترین و به روز ترین سایت دانلود برنامه و نرم افزار
  • Edi دانلود| برنامه نرم افزار مستند بازی
  • نیازمندیها,اگهی رایگان
  • سایت تفریحی و سرگرمی بیا تو فان
  • تبادل پاپ آپ رایگان
  • حدیث عشق
  • افزايش بازديد
  • داغ ترین های تکنولوژی و بازی
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    پسورد
    با سلام پسورد بعضي از نرم افزار ها و بازي ها 

    www.sarzamindownload.com میباشد.

    مدير سايت : پويا حق طلب

    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 6,566
  • بازدید کلی : 50,593