loading...
دانلود كن 4
آخرین ارسال های انجمن
پويا حق طلب بازدید : 56 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس و پیامک جدید تیکه دار مخصوص مرداد ماه ۹۱ +گلچین

لطفا برای دیدن اس ام اس های بسیار زیبای به ادامه مطلب بروید . .

*یه خواهش: نظر دادن فراموش نشه








گاهی مرا یاد کن


من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی


آسمان را به زمین میدوختی


.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱ – پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.



تو هَمیـــشه میگفتـــــی :

مـــــــن ، یه تار مُوی تو را به هیچ کَس نمیــــــدَهم!

اینقَدر تار های مویِ مَن را به این و آن دادی تا کَچَــــل شدم !

حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.


بگذار س ـ ک ـ و ـ ت قانون زندگی من باشد…

وقتی واژه ها درد را نمی فهمند.


.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

.



به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ها نیازمندیم …

روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده!

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.


حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم …!

اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یاداوری کند یا خیانت خودش را توجیح !؟


اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

صدایت نمیکـــــنم که برگـــــردی

مهــــــم باشم … خودت برمیگردی

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.


دوره ای شده که حاضرم جای “پت”باشم اما یه دوست واقعی مثل “مت”داشته باشم!



اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

گاهی دوست دارم بدون پک زدن


فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد


شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.


از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی


“رفـــــــتنــــ ” همیشہ


حتی در دستور زبان فارســـی


“لــــــازمـــ” است…

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.


به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱


پشت چراغ قرمز!

اعتراف کردم”دوستت دارم”

تاهرجامجبور شدی کمی مکث کنی..

یادمن بیفتی

نمیدانستم قراراست بعدمن

تمام چراغهای زندگیت سبز شوند



.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.


“بربادرفته”

صد بار بهتر است از

“از یاد رفته “…..



اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱


فکر کنم

به بوی عطر تو حساسیت دارم

همین که در ذهنم می پیچد

از چشم

اشک می آید…


.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.


سگ بفهمه دوسش داری باوفا میشه.

آدم بفهمه دوسش داری هار میشه




کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن ،

میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره . . .

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید

راست میگه یا دروغ …

اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا

که با چشمشونم دروغ میگن …

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

تو را من “تو” کردم

وگرنه “او” هم زیادت است

پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن…

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود…

میـــزدم میزدی ….

نمیــــزدم نمیزدی …

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

عشق هایت را مثل

کانال تلویزیون عوض می کنی

و افتخار می کنی،

که عشق برایت این چنین است !

و من می خندم …

به برنامه هایی که هیچکدام ،

ارزش دیدن ندارند . . .

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی

“رفـــــــتنــــ ” همیشہ

حتی در دستور زبان فارســـی

“لــــــازمـــ” است…

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

زلالی قلبت ارزانی دیگران

من این احساس آبکی را نمیخواهم

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

قرار نیست که همیشه من خوش باشم …

دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …

امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …

و فردا یکی دیگر…

از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …

تو می تونی …

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

کاش یاد تو

به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی،

قلبم را تحریک میکرد

تا هرآنچه از تو در قلب دارم

بیرون بریزد . . .

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

رفته ای ؟؟؟

بعضی ها بهش میگن قسمت

اما من تازگیها بهش میگم به درک . . .

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

به حق رفتی . . .

زیادی ات کرده بود

شیرینی ام دلت را زد

به حق رفتی . . .

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

داور قلبم نه سوت دارد

نه کارت قرمز…

راحت باش…

تا دلت می خواهد خطا کن

سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛

متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،

الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …

اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

آنان که “عوض” شدنشان بعید است، “عوضی” شدنشان قطعی است… شک نکن !

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

اینقدر کــہ برای “خـــر” کردن من سـعے کـردے

بـراے خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتے حتمــا “آدمــــــ” میشدے

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

این روزا باید دشمناتو فراموش کنی …

تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه

یک دوست کاملاً مورد اعتماده . . .

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم . . .

خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . . !

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

خوش به حالشان !!

خوش به حال اونی که …

وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :

قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .

.

.

.

این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم

همانند توست مرا ” دوست ندارد ”

احساس ندارد !

اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

داستان از آنجا شروع شد که تو اسمه تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی . . .

و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر میکردم به تمدن رسیده ام !

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

تقصیر خودمونه …

بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به توان رساندیم !

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

تحقیرت هم کنم کافـــی نیست

تفریقت میکنم از تمام زندگی ام

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

نبودنت هستیمو نابود میکرد

ولی حالا بودنت . . .

میشه نباشی ؟ ؟ ؟

.

.

“حوا” که باشی بعضی ها “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست

تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه

کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست . . .

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!

آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

نه حرفی برای گفتن …

نه امیدی برای ماندن …

نه پایی برای رفتن …

نه تمایلی برای دوباره ساختن …

تو از اول هم هیچ نداشتی !

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس

چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟

.

.

.

احساس است…

مزرعــــه که نیست

هـــــی شخـــمش میـــــزنی لعنتــــــی…!

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

مانند شیشه

شکستنـــــم آسان بـــود . . .

ولی

دیگـــر به مــن دست نزن

این بار زخمی ات خواهم کرد

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

این اشتباه من بود که کار های تو رو با یه “ش” اضافه می خوندم

تو به قلبم “عق ” زدی و من اونو “عشق” می دیدم

تو برای دلم “ور” زدی و من اونو “شور” زدن دلت می دیدم

تو اراجیفت رو “عر” می زدی و من همه اونها رو”شعر” می دیدم

تو ارزش یه “اه” رو هم نداشتی اما من تورو “شاه” می دیدم !

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

تو سراپا ادعایی عزیزم …

انکار نکن !

عشقت را چشیدم ، طعم کشک میدهد !

.

.

.

صدا …

دوربین …

حرکت …

باز هم برایم نقش بازی کن !

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

هنوز آنقدر ضعیف نشده ام

که خطرِ ریزشِ این کـوه را جار بزنم

اما تــــو

حوالیِ من که می رسی احتیاط کن

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

من اگر دختر نفرین شده ی اندوهم

یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم

تو هم آن آدمک چوبیه پیمان شکنی

که فقط لایق آتش زدنی

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

وفا ! یعنی این که :

بعد از رفتنت

حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی !

.

.

.

نــَـمـَــکــ بَـــر زَخمــَم نَپـــــــاش

یادَت باشَـــــــــــــــــــــــد

این نَـــمَـــــکـــ هـــارا از سـَـــرِ سُـــفره ی دِلِ مَـــــن بَــــرداشتی…

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

تمام شدن من پایان من نیست… آغاز بی لیاقتی توست

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱.

خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام

آنـــقدر کــهنه…

کــه می شــوَد

رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم

یــادگــاری نــوشت…

بنویس

و…

برو…..

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

تنهایى با ارزشه چون خالی از انسانهاى بى ارزشه…

.

.

.

تقصیر تو نیست، مقصر معلم دستور زبان فارسی بود:

به من نگفت که من با هر تویی ما نمیشود!

.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

.

.

امروز به “آنهایی” می اندیشم که روی “شانه هایم” گریه کردند

و نوبت “من” که شد “شانه ” خالی کردند !!!

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

پستی در تو موج میزند

احساست را بریده اند ؟!

.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

.

.

نمی دانــــم

شاید فکر میکنی که فقط خودت میدانـــی

بوی گند کثافتت شهر را گرفته

حالا همه میدانند …

.

.

.

تو خوبی ، تو ماهی ، یه دونه ای

آره…

فقط آدم هم بشی حــــلّــــــه . . .

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

دیـــــــــــگر هیـچ چیــز مشتــــــــرکی بیــن مـا نیــــست. . . . .

تنـــــها آسمــــــانمــان یـــــکـــیست . . .

.

.

.

بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند

نمی خواهم کـــسی شـــال گردن اضافی اش را دور گـــردن احســـاسم بیاندازد . . . !

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

نترس جانم!

ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست

تو دروغت را بگو

.

.

.

ای دل بی ارزش !

لامـــصب……………..یاد بگیر !

اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم

لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…!

.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

.

.

بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن

تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون

فقط برای تو ضرر داره…

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

این روزهــا ، …

هر جایی را که نگاه می کنم پـــــــــ ـر است از وجود آدم های” بی وجـــ ـود ” …

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

زیاد فرقی نکرده…

خودِخودشه

فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه

” من ” نیستم

.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

.

.

دل را بدنام نکنیـــــــــــــــــم …

آنچه بعضی ها در سینه دارند

کاروانسراست ؛

نه دل …

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

از پنجره شستند چرا ؟؟باران را

از یاد ببردند چرا ؟؟ یاران را

آنها به گمان خویش روشنفکرند

باور نکنید این دغل کاران را

.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

.

.

دوستت دارم هایت را باور می کنم

درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…

اما طعم آب انار می دهد

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

وقتی بنا را بر رفتن گذاشتی …

تو با هر سیب کرم خورده ای وسوسه میشوی …

پس همان بهتر که نباشی …

برو … !

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

این روزها هرکی منو میبینه میگه :

وااای خوش به حالت چقدر لاغر شدی !!! رمز موفقیتت چی بوده ؟

من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه شدن …

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

ز دوستان دو رنگم عجیب دل تنگ است

فدای همت آن دشمنی که یکرنگ است

.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

.

.

زخــمهـایــم به طعنـه مـی گــوینــد : دوستــانــت ، چـــقدر بـــانمـــک انـــد…..

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

هر چیزی زیادیش دل رو میزنه ، زیاد دوستت داشتم …

هروقت حرف دلمو زدم ، دلتو زدم !

.

.

.

ساکت نیستم

لبهایم هم نسوخته است

تنها

تمام من

تاول زده

از آشی که نخورده ام…

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

.


این روزها ساکت که بمانی…

می رود به حساب جواب نداشتنت

عمرا اگر بفهمند داری جان میکنی

تا احترامشان را نگه داری …..

.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

.


.

من که نقاشی ام تعریفی ندارد

لااقل خودت راهت را بکش و بـــــرو !!

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

برای با او و اوووهــ ـــا بودن چه بی طاقتی

اول من را تمام کن . . !

.

.

.

دیروز با اول شخص بوده ای …

امروز با سوم شخص …

چه راحت با اشخاص رابطه داری

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.

کارَت که با من تمام شد ، پرت کن بیرون مرا . . .

راحت ترم …

تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . . .

.

.

اس ام اس های تیکه دار مرداد ۹۱

.

.

هنوز هم با منی ، خیالت راحت ، دارمت

تو را کنار سگ های وحشی دلم بسته ام !

.

.

پیامک های جدید تیکه دار مرداد ماه۹۱

.

.




وقتـــــی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جــای بعضیا


تو زندگیت خالــی که نیست هیـــــچ ،اون موقشم زیــادی بوده … !.


*یه خواهش: نظر دادن فراموش نشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دوستی دانلود
  • --زندگینامه- سخنان بزرگان- داستان-شعر
  • varzesh ورزش
  • وبلاگ آموزشی اول ابتدایی
  • سوالات و جزوات درسی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • سایت و انجمن مهندسین متالورژی
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • سایت تفریحی بست لایک
  • بازی هلپ
  • بزرگترین منبع باز دانلود .::میرو دانلود::.
  • سایت تخصصی قلعه و جنگهای صلیبی
  • رامين دانلود
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک خودکار
  • دانلود آهنگ جدید
  • افزایش بازدید 1100011 - رایگان
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • فروشگاه ساز پروفی
  • خرید عینک آفتابی
  • تور ترکیه
  • قالب هاي وبلاگ
  • افزونه وردپرس
  • digital
  • فقط خنده
  • نورپردازی ساختمان
  • امید، مثبت اندیشی و انرژی مثبت
  • بزرگترین و به روز ترین سایت دانلود برنامه و نرم افزار
  • Edi دانلود| برنامه نرم افزار مستند بازی
  • نیازمندیها,اگهی رایگان
  • سایت تفریحی و سرگرمی بیا تو فان
  • تبادل پاپ آپ رایگان
  • حدیث عشق
  • افزايش بازديد
  • داغ ترین های تکنولوژی و بازی
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    پسورد
    با سلام پسورد بعضي از نرم افزار ها و بازي ها 

    www.sarzamindownload.com میباشد.

    مدير سايت : پويا حق طلب

    آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 718
  • بازدید سال : 7,020
  • بازدید کلی : 51,047